September 14, 2022
ფინანსური ანგარიშგება

წლიური ფინანსური ანგარიშგება

წლიური ფინანსური ანგარიშგება ქართული საწარმოები ვალდებული არიან წარადგინონ წინა წლის წლიური ფინანსური ანგარიშგება ყოველი წლის 1 ოქტომბრამდე. ფინანსური ანგარიშგების მოცულობა და მოთხოვნები განსხვავდება ზომითი კატეგორიების მიხედვით. არსებობს I, II, III, IV ზომითი კატეგორია. ყველაზე მსუბუქი მოთხოვნებია IV ზომითი კატეგორიის მიმართ, ხოლო ყველაზე მკაცრი და მეტი მოცულობის ინფორმაციას წარადგენს […]
March 17, 2022
ლოგოს შექმნა

ლოგოს შექმნა – რა გავითვალისწინოთ?

ლოგოს შექმნა – რა გავითვალისწინოთ? ლოგოს შექმნა, ბრენდირებული ბიზნეს საქმიანობის დაწყების ერთ-ერთი საფუძველია, რადგან ლოგოს მეშვეობით, ბიზნესი ურთიერთობაში შედის მომხმარებელთან. ადამიანები ძალიან დიდ მნიშვნელობას ანიჭებენ ვიზუალურ მხარეს, ამიტომაც ბრენდინგის მნიშვნელოვანი ნაწილია გამორჩეული ლოგოს დიზაინის შექმნა ლოგო შენი ბრენდის სახეს წარმოადგენს, ეფექტური ლოგო მომხმარებლებს წლების განმავლობაში ამახსოვრდებათ, ამისთვის იგი […]
June 17, 2021
ბრენდინგი

ბრენდინგი – რა და რატომ? ღირებულება

ბრენდინგი – რა და რატომ? ბრენდინგი – ერთი შეხედვით საკმაოდ ნაცნობი სიტყვა, თუმცა მისი არსი და მნიშვნელობა ბიზნეზისთვის ხშირად ბუნდოვანია. რა არის ბრენდინგი? ბრენდინგი არის პროცესი, რომელიც იწყება ბრენდის შექმნის მომენტიდან. მისი მიზანია ბრენდის ცნობადობის უზრუნველყოფა, მისთვის რაც შეიძლება მაღალი რეპუტაციის მინიჭება, რათა ბრენდის ქვეშ არსებული პროდუქცია უფრო […]
January 15, 2021

კერძო დეტექტივი თბილისში

კერძო დეტექტივი თბილისში გსურთ რაღაც ძალიან მნიშვნელოვანის გაგება და არ იცით ვის მიმართოთ? კერძო დეტექტივი არის პირი, რომელიც შესაძლოა გჭირდებოდეთ. კერძო დეტექტივის დაქირავება, ხშირად, ერთადერთი გზაა ისეთი საქმეების გამოსაძიებლად, რომლებსაც მრავლისმომცველი კვლევა და დროის დიდი რესურსი ესაჭიროება. გარდა ამისა, კერძო დეტექტივებს ხელი მიუწვდებათ სპეციალურ ტექნიკაზე, რაც შესაძლოა გადამწყვეტი […]
September 16, 2020

PaySend – ფულადი გზავნილები

PaySend – ფულადი გზავნილები: სწრაფად, მარტივად, იაფად გსურთ ფულადი გზავნილების განხორციელება საქართველოში, თანაც სრულიად უფასოდ? ფეისენდის ფულადი გადარიცხვის სერვისებით სარგებლობა უკვე საქართველოშიცაა შესაძლებელი. დოლარში ან ლარში არსებული ფულადი გზავნილები შეუძლიათ გამოგზავნონ რუსეთის, ყაზახეთის, ევროპის ქვეყნების, კანადისა და სხვა პარტნიორი ქვეყნების მოქალაქეებმა. პარტნიორი ქვეყნების სრული ჩამონათვალი ხელმისაწვდომია ჩვენს ოფიციალურ […]
August 18, 2020

ფულადი გადარიცხვები საქართველოში

ფულადი გადარიცხვები საქართველოში საქართველოს ეკონომიკაში ფულად გადარიცხვებს უცხოური ვალუტის შემოდინებაში ერთ-ერთი ცენტრალური ადგილი უჭირავთ ექსპორტთან, პირდაპირ უცხოურ ინვესტიციებთან და ტურიზმთან ერთად. ესაა ის თანხა, რომელსაც ქართველი ემიგრანტები სამშობლოში დარჩენილ ოჯახის წევრებსა და მეგობრებს უგზავნიან. ხშირად, ჩვენი ქვეყნის დაბალშემოსავლიანი მოქალაქეებისთვის ეს შემოსავლის ერთადერთი წყაროა. ფულადი გადარიცხვებით მიღებული ფინანსური რესურსი […]
April 28, 2020

საიტის ფასი – როგორ განვსაზღვროთ ღირებულება?

საიტის ფასი – როგორ განვსაზღვროთ ღირებულება? როგორც წესი, პასუხი მხოლოდ საორიენტაციო ფასების განსაზღვრით შემოიფარგლება, რადგან ზუსტი ღირებულების დასადგენად მნიშვნელოვანია ბევრი სხვადასხვა ფაქტორის გათვალისწინება: საიტის სტრუქტურა და ფუნქციონალი ვებ საიტის დიზაინი საიტის კონტენტი ვებ გვერდის შექმნის ვადები წინამდებარე სტატიაში სწორედ ამ ფაქტორებს და ელემენტებს განვიხილავთ დეტალურად, რომელთაგანაც შედგება ვებ-საიტი და განისაზღვრება მისი ღირებულება: […]
April 19, 2020

ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა – გსურთ ონლაინ შოპის დამზადება?

ინტერნეტ მაღაზიის დამზადება  ელექტრონული კომერციის როლი სულ უფრო მნიშვნელოვანი ხდება, როგორც საქართველოსთვის, ასევე მსოფლიოსთვის, რაც გამოწვეულია ციფრული ტექნოლოგიების სწრაფი განვითარებითა და მომხმარებლის ქცევის ცვლილებით. ამიტომაც ინტერნეტ მაღაზიის შექმნა კრიტიკული მნიშვნელობისაა ნებისმიერი სავაჭრო ობიექტისთვის, თუ მას სურს კონკურენციისა და ბაზარზე საკუთარი ადგილის შენარჩუნება. რა ტიპის ონლაინ მაღაზიის შექმნა არის […]
April 7, 2020

ელექტრონული კომერცია საქართველოში

ელექტრონული კომერცია საქართველოში ელექტრონული კომერცია (ელ-კომერცია) არის ინდუსტრია, სადაც მომხმარებელი და მიმწოდებელი კომპანია ერთმანეთს ინტერნეტის საშუალებით უკავშირდებიან. ამერიკაში, ყოველწლიურად, ბიზნესები, რომლებიც პროდუქტის ან სერვისის გასაყიდად ელ-კომერციას იყენებენ, $461 მილიარდს გამოიმუშავებენ. ყოველწლიურად ეს ციფრი სულ უფრო იმატებს, მოსალოდნელია, რომ ეს ციფრი შემდეგ 5 წელიწადში გაორმაგდება. იგივე ტენდენციებია საქართველოშიც, განსაკუთრებით […]
August 11, 2019

მარკეტინგული სტრატეგია – რა გავითვალისწინოთ?

მარკეტინგული სტრატეგია – რა გავითვალისწინოთ? გაეცანით ჩვენ სტატიას Mediaweb-ზე იხ. ბმული – მარკეტინგული გეგმის შედგენა.