ელექტრონული კომერცია (ელ-კომერცია) არის ინდუსტრია, სადაც მომხმარებელი და მიმწოდებელი კომპანია ერთმანეთს ინტერნეტის საშუალებით უკავშირდებიან.
ამერიკაში, ყოველწლიურად, ბიზნესები, რომლებიც პროდუქტის ან სერვისის გასაყიდად ელ-კომერციას იყენებენ, $461 მილიარდს გამოიმუშავებენ.
ყოველწლიურად ეს ციფრი სულ უფრო იმატებს, მოსალოდნელია, რომ ეს ციფრი შემდეგ 5 წელიწადში გაორმაგდება.
იგივე ტენდენციებია საქართველოშიც, განსაკუთრებით 2020 წლის პანდემიის გათვალისწინებით, რომელმაც გააჩინა ინტერნეტ ვაჭრობის ინფრასტრუქტურის განვითარების განსაკუთრებული საჭიროება.
ამის მიზეზი ადამიანების ქცევის ცვლილებაა – ბევრი ჩვენგანი დღის უმეტეს ნაწილს რომელიმე ელექტრონულ მოწყობილობასთან ატარებს – კომპიუტერთან, ტელეფონთან, პლანშეტთან, ჭკვიან საათთან, ციფრულ ასისტენტთან თუ სხვა.
კომპანიებმა თავიანთი პროდუქტი იქ უნდა გაყიდონ, სადაც მათი პოტენციური მომხმარებლები არიან – ეს კი, ყველაზე ხშირად, ონლაინ სივრცეა.
ამ ინფორმაციის გათვალისწინებით, შეგიძლიათ დღესვე შეცვალოთ თქვენი მარკეტინგული სტრატეგია, ინტერნეტ მაღაზიის დამზადებისა და ციფრული მარკეტინგის მეშვეობით.
გაითვალისწინეთ, რომ ონლაინ მაღაზიას არ აქვს გეოგრაფიული საზღვრები – თქვენმა კლიენტებმა შესაძლოა მოგაგნონ დედამიწის ნებისმიერი წერტილიდან. თუ შეგიძლიათ საერთაშორისო მიწოდების უზრუნველყოფა, ეს შესაძლებლობა აუცილებლად უნდა გამოიყენოთ.
თქვენი ონლაინ შოპის ყველა დეტალი თქვენივე მომხმარებლის გათვალისწინებით უნდა იყოს შექმნილი, მთავარი პრინციპებია: სიმარტივე, სისწრაფე და ეფექტური უკუკავშირი.
გთავაზობთ რამდენიმე რჩევას ეფექტური ონლაინ-მაღაზიისთვის: